Lydia

 

Hallo, ik ben Lydia.

In 2001, ben ik gaan werken in de tandheelkunde. Voor ik in de tandheelkunde belandde was ik werkzaam voor een telecombedrijf. Mijn manager destijds spoorde mij aan om in de gezondheidszorg te werken. Hij zei: “Lydia, is het niet beter om in de zorg te gaan werken? Je bent mensen aan het helpen terwijl wij een storingsdienst hebben.”

242B5086 Ik heb er toen goed over nagedacht en heb gekozen om te gaan werken in de tandheelkunde. De keus viel hierop vanwege het vele patiëntcontact en het praktische aspect binnen de tandheelkunde.

Voor mij is het een uitdaging om angstige patiënten te behandelen en begeleiden om hun angst te verminderen, zodat bij een volgend bezoek de drempel vele malen lager zal zijn.
Ik heb in drie verschillende praktijken gewerkt, met als specialisme “het behandelen van angstige patiënten”. Ik heb mij in deze tijd verder kunnen ontwikkelen en heb in de afgelopen 13 jaar cursussen
en opleidingen gevolgd.

Ik vind het contact met patiënten, jong en oud, erg belangrijk, eventjes dat praatje voor de behandeling. Even de tijd nemen en een luisterend oor bieden. Daarnaast werk ik heel graag met kinderen. De basis van een gezond gebit begint al op jonge leeftijd en ik wil ze daar graag bij helpen. Samen lukt alles en daar sta ik voor! Kwaliteit staat bij ons voorop. Uw gebit is onze zorg en met al mijn kennis en kunnen zal ik u behandelen, zoals ik zelf ook behandeld wil worden.

Naast mijn werk hou ik erg van hardlopen, fiets graag en bak ik graag een taart. En als er dan nog een klein beetje tijd over is dan lees ik een boek.

Dit is een kort stukje over mijzelf en waar ik voor sta.
Ik zie u graag bij mij in de stoel en wanneer u nog vragen hebt, stel ze gerust.

Ik hoop u snel te mogen verwelkomen,

Lydia